середу, 29 серпня 2012 р.

Рефлексія. Модуль 11.

Закінчивши навчання на даному тренінгу та проаналізувавши вивчене , я зрозуміла, що найефективнішим для моїх учнів буде:
-робота в групах;
-детальніше ознайомлення з можливостями пошукових сайтів;
-робота з програмами для створення презентацій, блогів та публікацій;
-ознайомлення з методом проектів.
Я ознайомилася з видами Основних запитань, методами оцінювання.
Навчилась створювати блог та портфоліо.

Рефлексія.Модуль 10.

Цей модуль допоміг мені з'ясувати суть термінів "фасилітація" та "фасилітатор" та мою роль фасилітатора в навчанні за методом проектів, а саме я зрозуміла, що діяльність вчителя спрямована на налагодження співпраці з учнями та учнів між собою.

Рефлексія.Модуль 9.

Завдяки цьому модулю я навчилась створювати wiki сторінки та  wiki посилання. Я створила та відредагувала власне портфоліо.

Рефлексія. Модуль 8.

Даний модуль допоміг мені зрозуміти, що таке"оцінювання", познайомитися з стратегіями оцінювання. Діяльність учня повинна оцінюватися впродовж вивчення всієї теми. Для оцінювання учні використовують певні критерії.

Рефлексія.Модуль 7.

В даному модулі мені було запропоновано створити приклад учня. Я обрала презентацію та блог.

понеділок, 27 серпня 2012 р.

Рефлексія.Модуль 6.


Завдяки цьому модулю я ознайомилася з матеріалами педради, з'ясувала шляхи безпечного користування інтернетом.

Рефлексія.Модуль5.

Цей модуль допоміг мені навчитись працювати з інтернет-документами та зберігати їх; складати тести для учнів; складати таблиці; удосконалити навики роботи з створення презентації.